یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

گل دخترم اولین نوروزت مبارک

niniweblog.com


یاسمین جونم این اولین سالیه که تو در کنار ما سر سفره هفت سین می شینی و من خیلی ذوق دارم برات تاج نوروز و ریسه مخصوص چاپ کردم که البته طراحیش کار خاله سهیلا مامان پارسا جونه 




برات لباسی که گرفته بودم عکس کیتی داشت مچ بند و گل سرت هم کیتی بود حالا به کسی نگو تم تولدت هم کیتیه کلا امسال سال کیتی بوده برای تو 





البته در واقع امسال سال اسبه



deborah.mihanblog.com


 امیدوارم در تمام مراحل زندگیت اسب سفید خوشبختی همراهت باشه


من و بابا عیدی بهت یه زنجیر طلا دادیم

اینم عیدی مامان جون و بابا جون به همراه ‍‍۱۰۰ تومن

اینم عیدی مامانی و بابایی به همراه ۱۰۰ تومن و خاله


ادامه مطلب عکسای نوروز 

 

حیاط

حیاط


مسجد امام اصفهان


کاشان خانه بروجردی ها


کلاردشت - کولمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد