یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

عکس های دوازده ماهگی

اوه اوه چه ژستی


رفتیم پارک ایرانیان خیلی هوا عالی بود و بهت خوش گذشت



عاشق آب بازی هم که هستی از هول حلیم داشتی میفتادی تئ دیگ!



جزو اولین دفعه هاست که سوار تاپ میشی ببین چه ذوقی کرده


اینم سرسره سواری





واکسن یک سالگی

بازم نوبت واکسن رسید صبح با هم رفتیم مرکز بهداشت و واکسنتو زدیم




االهی بگردم برات خیلی اذیت شدی تب کردی و پات هم درد میکرد از روی صندلیت بلند نمیشدی


تولدت مبارک



  



گل دخترم تولدت مبارک


عزیزکم هرلحظه که فکر میکنم باورم نمیشه که یک سال از روز تولدت میگذرد اون روز خیلی شاد و خوشحال بودم با تمام سختیهاش جز بهترین روزهای عمرمه امروز هم همین طور وقتی میبینم یک سال تو اغوشم بزرگ شدی خندیدی گریه کردی بازی کردی مریض شدی کارهای جدید یاد گرفتی به تمام این ها افتخار میکنم و ارزو دارم روز به روز موفق تر و بالنده تر باشی 

آمین


deborah.mihanblog.com


ابتدا قرار مراسم تولدت همه عمو ها و عمه مامان و بابا باشن ولی به دلیل یه سری اتفاقات مختلف مثل سرقت خانه عمو کاظم و مسایل دیگه اون مراسم منتفی شد به جاش یه تولد مفصل با حضور اعضای خانواده خودمون برگزار شد

من تمام تلاشم و کردم تا از چیزی برات کم نذارم.

ادامه مراسم تولد تو ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

توانایی های کسب شده در ماه دوازدهم

1- اخم می کند.

2- دل مامان را پوف می کند.

3- لی لی لی لی حوضک بازی می کند.

4- به کتاب خواندن علاقه نشان می دهد.

5- آگاهانه ماما را تلفظ می کند و مامان را صدا می زند.

6- اشیا رادرون ظرف میریزد و بازی می کند.

7-کلمات نا مفهوم را بیان می کند.

8- با انگشت اشاره می کند.

9- آگاهانه بابا را صدا می کند و دادا میگوید.

10- دیگران را به بازی می گیرد

11- هشت دندان دارد.