یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

تولدت مبارک



  



گل دخترم تولدت مبارک


عزیزکم هرلحظه که فکر میکنم باورم نمیشه که یک سال از روز تولدت میگذرد اون روز خیلی شاد و خوشحال بودم با تمام سختیهاش جز بهترین روزهای عمرمه امروز هم همین طور وقتی میبینم یک سال تو اغوشم بزرگ شدی خندیدی گریه کردی بازی کردی مریض شدی کارهای جدید یاد گرفتی به تمام این ها افتخار میکنم و ارزو دارم روز به روز موفق تر و بالنده تر باشی 

آمین


deborah.mihanblog.com


ابتدا قرار مراسم تولدت همه عمو ها و عمه مامان و بابا باشن ولی به دلیل یه سری اتفاقات مختلف مثل سرقت خانه عمو کاظم و مسایل دیگه اون مراسم منتفی شد به جاش یه تولد مفصل با حضور اعضای خانواده خودمون برگزار شد

من تمام تلاشم و کردم تا از چیزی برات کم نذارم.

ادامه مراسم تولد تو ادامه مطلب 

 

تم تولدت کیتی بود و به همین خاطر تزیینات تولد رو با زمینه کیتی طراحی کردم کلی بادکنک هم باد کردیم که صد البته اگه کمپرسور بابا نبود نمیشد چون هرچی باد میکردیم میترکید با این حال حدود صد تا بادکنک سالم از توش درومد




[تصویر:  69585543562410797916.gif]

غذا ها هم جوجه کباب، لازانیا با شکل کیتی، سالاد ماکارونی بازم با تزیین کیتی، ماست و خیار با تزیین کیتی و ژله رولی بود.


خاله و بابا هم خیلی کمک کردن البته بقیه هم میخواستن بیان کمک ولی من نذاشتم آخه اونوقت خودشون باید درست میکردن خودشونم میخوردن همش ده نفر بودیم خب البته به جز شما!



کیک تولدت رو هم به شکل کیتی سفارش دادیم البته قرار بود رنگش صورتی باشه ولی وقتی تحویل گرفتیم دیدیم قرمزه!



چون مهمونا کم بودن کادوهاتم کم بودن البته بعضیا جدا بهت کادو دادن که متاسفانه توی تولد دعوت نداشتن

این صندلی ماشین و من و بابا برات گرفتیم


مامان جون و بابا جون برات یه زنجیر و تو سینه ای قلب اوردن


مامانی و بابایی هم یه تو سینه ای و گوشواره کفشدوزک سر دستبندت که پارسال برای تولد داده بودن بهت


خاله و دایی یه ست آشپزخونه دادن که خیلی دوستش داشتی و از فرداش یه سره داری برامون اشپزی میکنه

تازه به بهانه اون خودت سعی می کنی وایستی


و عمه و عمو هم تام گربه سخنگو و لاک پشت تخم گذار اوردن 


این گربه هه خیلی به باز شدن زبونت کمک کرد چون خیلی سعی میکنی باهاش صحبت کنی


عمه جون عمو علی و عمو محمد هم برات لباس اوردن


دست همشون درد نکنه 


deborah.mihanblog.com


در آخر مهمونی هم به همه یه گیفت ناقابل و یادگاری دادیم که امیدوارم دوست داشته باشن.


بعد از مهمونی هم به همراه بابا همه بادکنکا رو ترکوندیم



میخوام بدونی عزیزم که هر لحظه که از روزهای زندگیت میگذره من بیشتر عاشقت میشم و دوستت دارم و با دیدن رشد و بالندگی تو، من هم به خودم می بالم.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com




دخترم! یک بهار یک تابستان یک پاییز و یک زمستان را دیدی... از این پس همه چیز این جهان تکراریست

جز مهربانی


( برگرفته از سخنان نیما یوشیج در تولد یک سالگی پسرش!)

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک دختر زیبااااااااااااااااااا
انشاالله همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه و زیر سایه ی پدر و مادر عزیزت باعزت بزرگ بشی و عاقبت بخیر باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد