یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

نهمین مرواریدت مبارک مامان جووون

یاسمین جونم سر هر دندونت واقعا هم خودت اذیت میشی هم من و خیلی اذیت میکنی چون کلا اعتصاب غذا میکنی و همش گشنته ضعیف هم میشی کمی هم اسهال میگیری این دندونت هم هی میاد بالا قشنگ از رو لثت شکلش حس میشه ولی دوباره میره پایین و مرتب درد و خارش داری. بعد از همه این اتفاقات بالاخره دندون آسیاب کوچک پایین سمت راستت نوکش زد بیرون هر کدوم از دندونات یک ماه طول میکشه تا دراد سه هفته پیش که باغ بودیم انقدر دندونت اومده بود بالا که من فکر کردم درومده اما بعدش فهمیدم اشتباه کردم و الان درومد

نظرات 1 + ارسال نظر
♥kd♥ جمعه 20 تیر 1393 ساعت 06:14 ق.ظ http://love.jvvg.org

3215سلام واقعا عالیه، من زیاد بهت سر میزنم انصافا سایت خیلی خوبی دارین
شاد و خوشبخت باشین

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد