یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

کربلایی یاسمین زیارتت قبول!

دختر گلم امسال نوروز رفتیم کربلا و شما با این که خیلی کوچیکی ولی متوجه بودی که رفتیم زیارت. هر بار ک ضریح رو میدیدی دستت رو میگذاشتی روی سینت و می گفتی سلام بر حسین وقتی هم ازت می پرسیدیم کجا اومدی می گفتی بربلا تا روز اخر هم صلوات فرستادن رو یاد گرفته بودی.

البته از این موضوع نگذریم که هم شما خیلی اذیت شدی هم ما چون به حال خودمون نبودیم و کلی خسته شده بودیم و شما هم کل سفر رو غذا نخوردی و با نوشابه و تنقلات خودت رو سیر می کردی و البته وزنتم کم شد.

شب جمعه کربلا بودیم و حرم امام حسین (ع) خیلی شلوغ بود. برای نماز مغرب رفتیم حرم ولی اصلا جا نبود بیشتر فضای صحن هم مردانه بود ک هشامل همه قسمت های اب خوری می شد وارد حرم که شدیم از بابا جدا شدیم و شما همش بهونه بابا رو می گرفتی و تشنه هم بودی و آب می خواستی و از دست من کاری بر نمیومد چون نه به آب دسترسی داشتم نه بابا و باید تا پایان نماز صبر می کردیم که حدود یک ساعت شد و دقیقه ای یکبار می گفتی آب می خوام بابا رو می خوام.

من همش به یاد حضرت رقیه بودم که بعد از روز عاشورا تشنه بود و آب می خواست و بعدش هم باباش و می خواست. و سنش هم فقط یک سال از شما بزرگتر بود.

اون جا دوست هم زیاد پیدا کردی که اسم یکیشون ریحانه شیعه بود و دختر مدیر کاروان بود و فقط ده ماه ازت بزرگتر بود و وقتی می خواستی صداش کنی می گفتی شیعه بیا 


ان شا الله همیشه رهرو امام حسین باشی گل دخترم

نوروز 94 مبارک

دومین سالیست که عید نوروز را با همدیگر جشن میگیریم عشق من روز به روز بالنده تر می شوی و من از مشاهده رخسارت غرق در شادی می شوم امیدوارم لحظه لحظه زندگیت پر از موفقیت های کوچک و بزرگ باشد 

خدایا به حق این وقت سال که دعاها مستجاب می شود دامن همه کسایی رو که بچه می خوان سبز کن و به اون ها فرزندانی سالم و صالح، خوش قدم و خوش روزی عطا کن.

خدایا همه مریض ها رو شفا بده.

الهی آمین 



عکس های نوروز در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...