یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

رویش نوزدهمین مرواریدت مبارک

شرمندم دختر گلم انقدر درگیر روزمرگی شدم و مشغله دارم که متوجه نشدم این دندونت کی درومد البته نمیذاری چک بکنم حتی مسواکم خودت میزنیولی دیشب که چک کردم دیدم اسیاب پایینت سمت راست درومده مبارکت باشه

دیگه فقط یکی مونده تا اخر سه سالگیت در بیاد.

پایش دو سال و سه ماهگی

این ماه که رفتیم دکتر تا پرونده و سطح رشد قبلت رو دید اول کلی اسمون ریسمون بافت که من منتظر رشد زیادی ازت نباشم بعد گفت با اون شیر ریسورس جونیور و شربت اشتهایی که داده نهایت نیم کیلو اضافه کرده باشه وقتی وزنت کردیم در کمال ناباوری 700 گرم اضافه کرده بودی خود دکترت کف کرده بود و من از خوشحالی بال بال می زدم گفت اگه همین روندو ادامه بدی تا سه ماه دیگه تازه میرسی به وزن نرمالت!

تو یک سال گذشته یک کیلو وزن گرفتی! یعنی 9 شهریور پارسال 9700 بودی!


وزن 10700

قد 87