یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

پروژه عظیم از پوشک گرفتن!!!

بعد از تولد دو سالگیت بود که میخواستم از پوشک بگیرمت اما به توصیه مربی کلاست صبر کردم تا بزرگتر بشی و خودت امادگیشو داشته باشی

شهریور ماه بود از بس همه میگفتن تا هوا گرمه باید بچه رو از پوشک گرفت دوباره تصمیم به گرفتن پوشک کردم اما چون خیلی رفتیم مسافرت تصمیمم عملی نشد 

مهر ماه هم مهمونی پاگشای خاله بود و با خودم گفتم بعدش میگیرم

بعدش مامان نفس اینا اسباب کشی کردن و خب انقدر تو اون مدت سرم شلوغ شد که نمیشد به این موضوع فکر کنم

البته هر بار که میخواستم عوضت کنم با هم به دستشویی میرفتیم و در کل اموزش های اولیه لازم رو بهت میدادم

جایزه هم استیکر میچسبوندی و اگر خودت میگفتی دستشویی داری فرشته برات اسمارتیز میاورد ولی انگار شوق جایزه خیلی زود برات میخوابه چون بعد از یه مدت دیگه اگرم اسمارتیز نمیگرفتی برات مهم نبود و ازون بدتر هیچ تلاشی برای گفتن دستشوییت و گرفتن جایزه نداشتی

بعد از دهه محرم دیگه بازت کردم تا یاد بگیری دستشویی رو باید تو دستشویی کرد (این یکی از روش های از پوشک گرفتنه ) اما با اینکه جیش کردن و بلد بودی دریغ از کمی همکاری!  اگه خودم برده بودم که هیچی وگرنه میریخت خلاصه کلی خونه رو نجس کردی تا من به این نتیجه برسم که هنوز زودته!

دو ماه بهت استراحت دادم و فقط ازت سوال میکردم و موقع تعویض پوشک هم به دستشویی میرفتیم ولی نکته ای که اذیتم میکرد جدای همکاری نکردنت برای دستشویی گفتن حتی موقع پرسیدنم انکار میکردی! مثلا خودتو کثیف کرده بودی اما وقتی میپرسیدم میگقتی نه و فرار میکردی و اگه اشتباها نزدیکم میشدی از بوی عطرت میفهمیدم   و به هزار زور و ترفند میبردمت دستشویی و چون خیلی وقت ازش گذشته بود بعضا به لباسهاتم پس داده بودی

دیگه دی ماه شده بود و شما دو سال و هشت ماهت بود از طرفی هم ماه دیگه اسباب کشی داشتیم و میخواستم فرش ها رو بشورم و تو خونه جدید تمیز باشه یه روز که به کتاب فروشی رفته بودیم یه ماشین دیدی که خیلی دوست داشتی و من از موقعیت سو استفاده کردم و گفتم به شرطی میخرم که با پوشک خدافظی کنی و تو قبول کردی اومدیم خونه طی مراسم با شکوهی با پوشک خدافظی کردیم و انداختیمش به سطل

حدود دو هفته باز بودی اما بدون همکاری !!! روزی چهار پنج بار باید شورت و شلوار میشستم اگه با هزار التماس و کلک و جایزه  و جدول ستاره میومدی دستشویی جیش میکردی وگرنه میریخت تو شلوارت و تازه وقتی میریخت میگفتی! پی پی رو هم که فقط یه بار تو دستشویی کردی بقیه ریخت تو شلوارت

پایش دو سال و هشت ماهگی

وزن 11.200

قد 87

واقعا حرفی برای گفتن نمیمونه