یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

شروع پیش دبستانی

بعد از کلی رفت و آمد و تحقیق مدرسه مهدا رو برای پیش دبستانی و دبستان انتخاب کردیم و مراحل ثبت نام رو برای پیش ۲ طی کردیم دیگه همه چی اوکی بود که از مدرسه تماس گرفتن که دخترتون بره مدرسه شناختی براش بهتره به خاطر روحیاتش و البته حق داشتن چون تو توی روشنا بزرگ شده بودی و به سیستم شناختی عادت داری  که البته چون اونقدر دیر به من خبر داده بودن که ثبت نام تمام مدارس بسته شده بود و از قضا مدیر پیش دبستانی مهدا هم خانم دشتی معلم کلاس چهارم خودم درومد و با ایشون حسابی مشورت کردم و به این نتیجه رسیدیم که امسال به جای اینکه بری پیش ۲ بری پیش ۱ و یکسال دیرتر وارد مراحل آموزشی بشی و تا سال دیگه که بزرگتر میشی بعدش تصمیم بگیریم

امروز جشن افتتاحیه پیش دبستانی مهدا بود و براتون غرفه های مختلف نمایش و باغبونی و لگو و آشپزی رو در نظر گرفته بودن خدا رو شکر خیلی بهت خوش گذشت و باهاشون ارتباط برقرار کردی 

ان شاءالله که تو همه مراحل زندگیت موفق باشی

افتادن دندان شیری

یاسمیین جونن امروز اولین دندان‌شیریت افتاد 

وای باورم نمیشه انقد من هول شدم که نگو ولی دیدم تو داری یکم میترسی زود خودمو جمع کردم

مبارکت باشه به جمع بزرگترا خوش اومدی

باورم نمیشه انقدر زود بزرگ شدی هنوز اون لحظه ای که اولین دندونت خورد به نعلبکی یادمه


دندان  جلویی پایین سمت راستت افتاد

بغلیشم لق شده