یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

ماشین برقی

دیشب که بابا مهدی اومد اینجا دیدیم بابامهدی برات یه ماشین برقی بزرگ گرفته. هم خودت میتونی برونی، هم کنترل داره ما میتونیم راش ببریم. یه سری هم سر همش کردیم ولی هم برات بزرگ بود هنوز، هم سرعتش یکم زیاد بود تا راه میفتاد پرت می شدی و خوب البته کمی هم ترسیدی این بود که فعلا جمعش کردیم تا بعدا که بزرگ تر شدی بازی کنی.

یه ویروس جدید مثه سرخک

از دو شنبه تب بالایی داری و دکتر بردیمت گفت یه ویروس جدیده بعد از سه چهار روز تب بدنش میریزه بیرون و به بچه های تا پنج سال و زن حامله واگیر داره که البته اگه تبت تا شنبه قطع نشه دوباره باید بریم دکتر و چک کنیم.

این هفته قرار بود بریم باغ همه عمو ها برو بچه هاشونو عمه جونو خلاصه همه بودن ولی ما به خاطر بیماری شما نرفتیم که هم تو خونه باشی و استراحت کنی و هم مهدیار و بهار و امیرحسین نگیرن ازت و همین طور خاله حورا و حوریه که نی نی دارن.

البته تا دیشب خیلی سنگین بودی ولی از صبح تبت قطع شده و مشغول شیطونی هستی ولی خب دیگه نرفتیم جامون خیلی خالی بود اونجا چند بار بهمون زنگ زدن شبم باباجون اینا و عمه و بابا مهدی از باغ اومدن اینجا یه سر بهمون زدن.

تنت هم خیلی کم ریخت بیرون در حد پشه گزیدگی و زودم خوب شد.

البته هفته پیش که بردمت بهداشت گفت قد و وزنت همون 9200 کیلویی هست که ماه پیش بود ولی این دفعه که دکتر وزنت کرد گفت 9700 کیلو از این مطلب خیلی خوشحال شدم داری به 10 کیول نزدیک میشی 

قدت هم 78 و دور سرت 46.5 بود.


توانایی های کسب شده در ماه 15 و 16

1- کاملا راه افتاده.

2- خم میشود.

3- دوازده دندان دارد.

4- سرپا می نشیند.

5- چشمک میزند.

6- دور خودش میچرخد.

7- رقص پا می کند.

8- لغات بشتری را به طور واضح بیان می کند. (اوخ اوخ- داغ- ابه- مامان- بابا- دعیده= سعیده- بله- نه- رفت- نیست-کوش- بیا- بده- نونون= اون- ش ش ش=شیر- ام=شیر و ...)

9- در خواندن شعر ها همکاری می کند.( عمو زنجیر باف- حسنی- گنجیشکه میگه)

10- صدای حیوانات را یاد گرفته است. (پیشی- هاپو- مرغ- خروس- جوجو- ببعی- گاو- کلاغ- اسب)


دوازدهمین مرواریدت زد بیرون

بعد از درومدن سه تا از کرسی هات یکیشون مونده بود که انگاری اصلا دلش نمیخاست در بیاد من هر روز لثه هاتو چک می کردم و چون اصلا در این امر همکاری نمی کردی مجبور بودم با انگشت بکشم روی لثه هات تا ببینم دندونی نوک زده یا نه و خدا می دونه که چندین بار من و با تمام وجود با دندون ها کوچولو و تیزت گاز گرفتی که خلاصه پیگیریم جواب داد و امروز تیزی اخرین کرسی اولتو حس کردم یعنی کرسی اول سمت راس و پایین. حالا تا ببینیم دندونهای نیشت کی در میان.