یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

19 هفته و 2 روز

12 آذر 91:


سونوی آنومالی:

امروز با بابا مجددا رفتیم سونوگرافی منتها این دفعه برای چک کردن سلامت اعضای نی نی مثل قلب، دستگاه گوارش، دستگاه ادراری، مغز، تعداد انگشتان و طول تیغه بینی (که مربوط به سندروم داون میشه) بود.

من خیلی هیجان داشتم چون امروز معلوم می شد که نی نی ما دختره یا پسر.... 


قبل از رفتن هم کلی صبحانه شیرین خورده بودم که مبادا نی نی خواب باشه و یا آروم باشه و پاشو انداخته باشه رو پاش.....


به محض این که خوابیدم رو تخت دکتر گفت می دونی جنسیتش چیه؟ گفتم نه- گفت دختره...


من و میگی دیگه تو پوست خودم نمیگنجیدم


بعد از این که بررسی دکتر تموم شد بابایی هم اومد تو اتاق و صدای قلب نی نی رو شنید

وای که چقدر جالب بود وقتی دهان نی نی باز و بسته می شد یا وقتی نی نی دست و پا شو تکون می داد 


بابا از دکتر پرسید بچه چیه و دکتر گفت که دخترهGirl Power


این دفعه بابا یه خنده ای کرد که واقعا هیچ وقت تو عمرم ندیده بودم نهایت شعف رو می شد از چشماش احساس کرد  ... 


عاشقتیم دختر نازم  



[تصویر: 33644bxhnjgbaps.gif]



تنها چیزی که کمی ما رو نگران کرد وجود کیستی در سرت بود که دکتر گفت به خاطر اینه که زود اومدین سونو و تا هفته 20 رفع میشه بنابراین باید یک ماه دیگه دوباره سونو بدیم


ایشالا که تا یه ماه دیگه رفع شده باشه و دختر گلم مشکلی نداشته باشه....

آمین



در این سونوگرافی:

وزن نی نی: 310 گرم

سن نی نی: 19 هفته و 4 روز

تعداد ضربان قلب: 164 تا در دقیقه

طول تیغه بینی: 5.7 میلیمتر

طول استخوان ران: 3.5 میلیمتر

و قطر سر 19.5 میلیمتر

تشخیص داده شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد