یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

اولین لبخند

روزی بود که 6 هفتگیت تموم می شد یعنی 43 روزه می شدی


طبق معمول صبح که از خواب بیدار شدی سرحال بودی و آماده بازی کردن من هم بلندت کردم و مانند هر روز سنت رو بهت تبریک گفتم و شروع کردم به صحبت کردن با تو که ناگهان خنده ای از ته دل منتها بی صدا کردی اولش فکر کردم این هم مانند خنده های قبل غیر ارادیه و کلی هم قربون صدقت رفتم ولی وقتی دیدم شب هم برای بابا خندیدی و وقتی باهات صحبت می کنیم عکس العمل نشون می دی متوجه شدیم که بله این اولین خنده اجتماعی شما بوده....

هووووووووووررررررااااااااااااااااااااا





http://s4.picofile.com/file/7809766662/DSC02437.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد