یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

خدا رو شکر

عزیز دلم از اولین روزی که دیگه شیر نخوردی 2 ماه میگذره 


خیلی ریزه میزه شدی و وزن گیریت اصلا خوب نبوده آخرین باری که رفتیم دکتر وقتی دید که من و بابا چقدر ناراحتیم پیشنهاد کرد که من یه رژیم بدون لبنیات بگیرم گفت شاید شما به پروتئین گاوی حساسیت داری با این که این علایم براش خیلی نادره. اگه خوب شد که من دو سال باید رژیم داشته باشم اگه خوب نشد که ینی دخترت بد غذاست و باید بسوزی و بسازی


الان 5 روزه که من رژیم دارم و خیلی بهم سخت میگذره چون من عاشق شیر هستم و اگه نخورم انگار یه چیزیم کمه ولی خدا رو شکر تو شیر خوردنت بهتر شده و دیگه راحت سینمو میگیری البته غذای کمکی هم بهت میدم یکم تپل تر و سرحال تر شدی

من تمام سختیهاشو به جون میخرم تا دیگه اذیت نشی دخترم 


بمیرم برات که دو ماهه چقدر زجر کشیدی و با اینکه گشنت بوده نمیتونستی شیر بخوری 


(پ.ن. مامان ببین موهامو فشن کردم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد