یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

رویش اولین مرواریدت مبارک گل دخترم

امروز صبح داشتیم با هم بازی میکردیم و شما داشتی دست منو میک میزدی که یهو دیدم یه چیز تیزی رفت تو دستم فرو اول فک کردم لثته که سفت شده و چند بار دست کشیدم ولی نه این دندونت بود! به مامانی نشون دادم اونم دست زد ولی گفت فکر کردم و چیزی نیست منم بیخیال شدم تا عصری که داشتم بهت حریره میدادم دیدم قاشق به دهنت گیر میکنه خلاصه دوباره کلی کنکاش کردم و دیدم که بعله دختر گل ما یه مروارید کوچولو تو دهنش داره بابایی هم تاییدش کرد! منتها اون قدر ریزه که با چشم غیر مسلح دیده نمیشه و فقط با دست لمس میشه



سلام سلام صد تا سلام

من اومدم با دندونهام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا

شدم جزو کباب خورا


روز جمعه هم به مناسبت عید غدیر خونه مامانی بودیم که زحمت کشیدن و برات آش دندونی و الویه و ژله درست کرده بودند خیلی هم خوشمزه بود







نظرات 2 + ارسال نظر
فندق چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://soogoly.blogfa.com

گفتم هنرمندیااااااااااااااااااااااااااااااااااااووه...مبارکش باشه

فندق چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://soogoly.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد