یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

یاسمین کوچولو

همه چیز در مورد یاسمین مامان و بابا

رویش دومین مرواریدت مبارک گل دخترم

بعد دو هفته که بد عنق بودی و از اون خنده های شیرینت خبری نبود امروز دومین دندانت هم نیش زد و به طور کاملا اتفاقی من اینو متوجه شدم فک نمیکردم به این زودیا دومین دندانت هم در بیاد


البته از یه چیزی ناراحت شدم چون احساس کردم اون یکی دندانت در اثر قطره اهن سیاه شده خدا کنه این طور نباشه و من فقط تصور کرده باشم


عکسم نمیذاری بندازم از دندونت ولی من تلاش خودمو میکنم

بالاخره عکستو انداختم


غذا هم اصلا نمیخوری رشدت خیلی کمه امیدوارم زودتر یاد بگیری و غذا بخوری تا توی بدنت پر بشه و ضعیف نمونی خب انسان به امید زندس دیگه

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

عزیزم دومین مروارید خوشگلت مبارکککک
بذار مامان عکس بندازه ماهم ببینیم خوشحال شیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد